x

x

tirsdag den 25. september 2012

Disse kræmmerhuse her er lavet af det inderste på rullen af cellofanen..(jeg smider helst ikke noget ud :):))
revet dem lidt i toppen...de er ikke færdige endnu ..men indtil videre er der
limet billeder og skrift på....jeg skal have fundet noget bånd....forresten fandt jeg
noget sejlgarn som jeg har lagt i kaffe (ligger der stadig)...
Kræmmerhuse jeg er ved at lave med
 forskelligt fyld som jeg
har samlet og tørret.
Kræmmerhusene er lavet af cellofan..fyld af Lavendel....forskelligt tørret blomster
Georginer roser Orkide..m.m.
mærker har jeg lavet ved at finde en flot skrift
  skrevetd det  ud
derefter lagt i kaffe.....
Så har det ligget længe nok.....
Sejlgarn som har ligget i kaffe..jeg har skilt det lidt ad først..jeg ved ikke om det kan ses
det har fået en lidt mørkere farve

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.