x

x

torsdag den 27. september 2012

Det skulle egentlig bare  være et lille kræmmerhuse (i meget kraftig pap)....men der sidder 3 sammen
 som jeg ikke kunne skille
ad..det sidder simpelthen bare så godt fast...vel så blev det et stort et..her er der viklet alm gråt papir fra
en forretning hvor jeg havde købt nogle glas som blev pakket ind i dette papir...som sagt
smider jeg ALDRIG noget ud
jeg går gerne ind for genbrug :):):) og som her der det jo meget anvendeligt og tilmed en flot farve.
Det er krøllet sammen omkrin kræmmerhusene limet lidt med limpistol...et mærke jeg har lavet er sat på..
og 2 gamle kniplepinde...måske lidt anderledes , ..men det gør jo heller ikke noget..
der mangler bare at blive sat et bånd på..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.