x

x

onsdag den 4. juli 2018

De små buketroser er så søde, her er de sat i forskellige vaser og en lille Eslau kande , vasen bag ved kanden er egen kreation .
Det er en stor skam man ikke kan få Eslau kander og vaser i samme model som vist på billedet dessin er udgået, kanden på billedet har jeg købt brugt , som barn kan jeg huske at mine bedsteforældre havde askebæger i samme dessin , så det må være noget gammelt noget, på Eslau`s hjemmeside er der helt andre modeller der bliver solgt nu desværre . så heldigvis jeg fandt denne her på nettet , ville ellers gerne have noget mere :)
Friskplukket Lavender fra haven , og snoet lyskranse i tyndt hørstof

2 kommentarer:

  1. Så smukt det er.
    God ide at støbe en klods til en rede.
    Godt tænkt.

    God aften
    Charlotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde TAK kære Charlotte
      Tak fordi du giver respons på mine ting
      Ha en dejlig varm dag :)
      Elisabeth

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.