x

x

onsdag den 3. maj 2017

JO JEG ELSKER at binde buketter, så hver gang jeg finder blomster enten på torvet i forretninger eller ja bare et eller andet sted så skal jeg binde , jeg har ALDRIG lært at binde , jeg gør ALT på min  egen måde , sådan som jeg syntes det skal se ud., at binde en krans f.eks  gør jeg det på min måde , mange tager på kursus for at lære RESPEKT for dette,  jeg tager en lille HÅNDFULD af ...det kan være blade ,bånd blomster blander det lidt og binder på kransen.. nogen gange har jeg har en ide når jeg starter men ikke altid så går jeg bare i gang og ser så hvad der sker hen af vejen :)  hihihi  hihiih,
 det er jo det, der er så SJOVT 
og kreativiteten -  fantasien i det hele ..." WOW når jeg er færdig med et eller andet , DEN /DET VAR GODT SJOV DENNE HER hvorfor skal det altid være som man plejer at gøre!!...NEEEEJ for pokker det er jo det der er sjovt, INGEN GRÆNSER ...på den måde sætter JEG eller DU vores  eget præg på buketten - kransen - eller det du strikker  APROPO strik gå forbi min strikke blog her vil jeg vise og skrive lidt om  lidt senere

Mette Larsen  “Kreativ strik NO LIMITS”

To buketter, ja når den ene skal have skal den anden også ingen forskel .
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.