x

x

tirsdag den 11. april 2017

Jamen jeg kan IKKE lade være ...det er terapi at være kreativ, med blomster og mit strikketøj , det er det ihvertilfald for mig :) Buketten er lavet af roser der er købt i fakta , og julerose fra en have som jeg har "lånt fra " :) , her har jeg igen taget flere billeder af samme buket , bare jeg har lagt den forskellige steder i min have og i min stue, jeg syntes bare det er sjovt at se den forskel  der bliver på buketten , alt efter hvor den bliver sat eller lagt . PÅ billedet her har lagt buketten oven på en "kage" som jeg har støbt i beton :) 
Jeg har også en svaghed for Glaskupler:) jeg køber dem i Sverige i en lille brugskunst forretning i Unnaryd.......jo jeg har såmænd flere  størrelser  og facon ..det er måske hul i hovedet syntes det sjovt at skifte med hihi og JA det kniber efterhånden med pladsen:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.