x

x

onsdag den 4. januar 2017

Efter en tur i vores lokale Brugs, skulle jeg lige have blomster med hjem. Hurtig handle, og hjem ihhh nyder det , grenene i vasen er fra en 2 Buksbom vi har revet op fordi de vist var gået ud, det var nu  helt orden fordi vi VILLE have dem op alligevelle......men nu man jo ikke BARE smide alt ud, så jeg samlede nogle grene sammen tænkte at jeg kunne bruge dem til et eller andet på et tidspunkt....så nu ja nu bliver de brugt som "holder" i vaser, de er også dekorative bare alene i en vase  
Her er brugt nogle mindre grene i en urtepotte til Tulipanerne ...jeg har lige sat en plastskål i bunden af potten , men den fungerer fint til blomsterne , sådan lidt rustikt  :)

1 kommentar:

  1. Hej Elisabeth. Hvor er det bare en god idé med at bruge grene på den måde,du er fantastisk til at finde på nye idéer. Jeg er vil med dine tulipaner i det rustikke look,super! Hygge herfra og god weekend til jer.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.