x

x

tirsdag den 10. maj 2016

Jeg ELSKER bare blomster ,TERAPI for sjælen ? joooo også når jeg strikker , SKØNT at være lidt kreativ.
Der er flere billeder af den samme buket, bare den står forskellige steder , det gør at den ser anderledes ud på hvert billede.
Roser - Fresia - Nelliker -  Små Margeritter - Nogle sjove "Haler " ja ved så heller ikke hvad de hedder !! :) og også nogle andre hvide og lilla blomster som jeg heller ikke lige har et navn på !! NEJ jeg ved nok ikke hvad alle blomster hedder , men smukke er de :) :)
Kræmmerhusene har jeg støbt i beton, et stor stykke pap som er formet som kræmmerhus, og ellers bare hælde noget beton i, jeg finder nogle små rustne sjove ting jeg sætter i beton mens den er våd  :)
 


5 kommentarer:

  1. waw nydelig
    så gøy å få se den i forsjelige miljø
    ønsker deg en vaker helg
    klem Eli:)

    SvarSlet
  2. Din smukke buket ser skøn ud i de forskellige opstillinger, det er altid sjovt at lege og se nye veje, nogen gange bliver man selv overrasket. Men smukt ser det ud :-), kh Margit

    SvarSlet
  3. Det er altid sjovt BARE at sætte blomster i uden nogen form for regler m.m , bare det at se på selve blomsten og så sætte den i oasis , som du selv skriver det er sjovt at lege :) og så er der jo bare fantasien:)
    TAK for din kommentar
    Elisabeth

    SvarSlet
  4. TAK Margit :)
    I lige måde min ven ♥
    KLEM Elisabeth

    SvarSlet
  5. Eli TAK min ven ♥
    I lige måde
    KLEM Elisabeth

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.