x

x

tirsdag den 15. december 2015

Englene har den samme plads hvert år til Jul, jeg fik dem af en rigtig sød kollega for mange år siden, og ja lige siden har de siddet i dette vindue i min stue hvert år til jul .
Hver gang jeg har haft købt Hyacinter har jeg jo altid vandet dem, jeg syntes det er så ærgerligt de hurtigt bliver lange i stilken og bøjer, meeen så var der en der fortalte mig at jeg IKKE skulle vande dem det har jeg så ikke gjort med disse to her i vinduskarmen de er ved at springe ud og ser rigtig flotte ud, så der er sikkert noget om det :) Hyacinter er skønne duftende blomster til julen samt påsken
Wienersnitsel på en stor tallerken , og ja kan sige den er meget stor denne tallerken, så stor at den IKKE kan være i opvaskermaskinen :) , men wienersnitsler plejer jo at være store :) , men dekorationen / servietten syntes jeg skulle være på tallerknen og ikke i glasset. Lidt Enegran og en lille blonde roset fra Jeanne d`arc Living


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.