x

x

søndag den 11. januar 2015

Dejlige farver tulipaner FORÅR :):) kransen har jeg lavet af birkegrene....taget bladene af tulipanerne og sat dem på kransen...de er kun sat "løst" på jeg har sat dem som nu stilken ville vende...de er ikke i vand, men tørrer bare..de bliver selvfølgelig meget mindre men stadig dekorative
Rannunklen står fint i store ler kop ihhh det summer af forår :)

I Sommer prøvede jeg at støbe i beton DET ER KUN EN BEGYNDELSE ...:) men jeg måtte over i min genbo`s sandkasse for at finde lidt forme ..så det blev den "Is" " med en lille gren i...nå men jeg skal helt sikkert prøve noget mere til sommer ,det er jo sjovt  

1 kommentar:

  1. Uhmmm......det smager af forår, det bilder vi os ihvertfald ind ;-). Jeg kan heller ikke lade være, dejlige billeder, kh Margit

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.