x

x

torsdag den 19. juni 2014

Som sædvanlig tørrer jeg en masse masse blomster , roser Bonderoser,lavendler ja alt..jeg bruger det som vist her på billedet hvor jeg har lavet et kræmmerhus af cellofan kommet blandet tørrede blomster i, mærket på kræmmerhuet har jeg skrevet på fransk (hihhi lidt avanserert ) fundet en skrift på computer som er fin , derefter revet papiret lidt i stykker , derefter lagt det i kaffe for at få et "slidt" look , og så bare pyntet med lidt bånd , for resten Hybenroser er også meget velegnet og så dufter de så dejligt, bland det hele sammen , så bliver der et dejligt potpourri
Det gamle fad er arvestykke fra min Oldemor , den fine hat er fra Australien  den som også bruges til lidt dekorationsbilleder :):)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.