x

x

tirsdag den 21. maj 2013

Rustne hjerter..som jeg har tegnet og som en bekendt i Sverige har lavet
Desværre er de flyttet til Øland...så der er lidt langt for et lille besøg!!!
men Christina og hendes mand har stadig en lille forretning på Øland
Christina`s mand laver stadig masser af forskelligt jern ..stjerner store hjerter på spyd
kroner ..ja der er ingen grænser.
Hjerterne her har jeg bare sat på en stol , men de kan sagtens stå i en potte eller hænge på en væg
pyntes til jul med gran eller her om sommerren bare med lidt blomster eller grene ,
jeg er glad for at jeg fik lavet rigeligt af disse her..den store krone som jeg har sat billede af her på min blog
har Christina`s mand også lavet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.