x

x

mandag den 13. maj 2013

Min søde forhenværende kollega Annette spurgte om jeg ville hjælpe med borddekoration
til hendes søn Oliver`s konfirmation, OG DET VILLE JEG jo gerne..hvis bare jeg selv må komme med en ide.:):).det kan godt virke
 mærkeligt men hvis jeg for afvide, hvad jeg skal lave går det bare slet ikke , jeg kan overhovedet slet ikke finde ud af noget som helst, det går meget bedre på denne måde her hvor jeg  selv kommer med  en ide.
Det vil jeg vise på de næste billeder..............
jeg har brugt Hasselgrene som der er lagt tilfældigt ned langs bordene (de står som et E)
derefter er der brugt glas hvor der har været vanilje stænger i, små vaser, begge dele er sat eller lagt tilfældigt imellem grene
her er der brugt Hvide roser, Fresia, og Perlehyacinter.
Oven på grenene er der lagt Hvide Orkideer -hoveder også tilfældige steder.
Jeg har lavet 8 kors som er formet i ståltråd, pyntet med creme farvet perler, som også er lagt tilfældigt.
Alt sammen meget meget enkelt.
Som vist længere nede på siden lavede jeg også nogle hjerter som blev lagt ved hver kuvert.
Der er ikke brugt for mange blomster eller andet pynt,
fordi grenene i sig selv er utrolig dekorative
Grenene er lagt helt tilfældigt oven på hinanden , for
på denne måde at få det naturlige look .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.