x

x

mandag den 15. oktober 2012

Hjerte der er formet af elefanttråd....
har ligget ude i det fri i regn..derfor
det rustne look som jeg syntes
vældig godt om ..det bliver lidt mere rustikt..der er bundet lidt hortensia
og lidt "affald" fra anden krans som jeg har bundet på..jeg krøller det bare sammen
og binder på...det kan være blanding ag blomster blade bånd m.m. krøller det lidt sammen
til en lille bunke og binder på hjertet ..mange gange bliver det færdige resultat overraskende :):)
fordi det hele er blandet sammen..jeg havde ikke noget almindelig bånd men brugte
istedet noget groft strikkegarn som kunne bruges til at binde på...jeg syntes det er sjovt når
man kan finde "billioge løsninger" på dekorationer..som regel er det de sjoveste og spændende
resultater der kommer ud af det.....fantasien har jo ingen grænser..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.