x

x

torsdag den 13. september 2012

Skaftet fra en gammel rusten kultivator
..er også noget vi har
det er Steen der gemmer sådanne gamle ting
den nuppede jeg idag fordi jeg syntes den er sammen med lidt blomster etc etc ..
som her godt rusten og med hjertekransen
jeg har lavet af en roser
mon ik  jeg skal prøve at hænge skaftet
op på en væg..og ellers bruge
den til at hænge forskellige ting på..det skal prøves
 
De gamle mælkejunger plejer jeg ellers
 at have blomster i....bare ikke i år!
Jeg får nogle associationer fra min barndom.
..vi boede på en stor gård
Overdrevsgaarden ...som  tilhørte
 Svenstrup Gods ved Borup....
jeg blev tit sendt afsted på min lille gule cykel og  med den lille mælkespand
på bagagebæren..så skulle jeg til
 Svenstrup Godt for at hente mælk....
lige fra køerne...de tomme store mælkejunger stod op af væggen lige som her på billedet
dengang fik vi også tit rigtig tykmælk ...det var mine brødre og jeg helt vilde med...
vi fik det med revet rugbrød og puddersukker..det var lækkert
den lille mælkespand har vi stadig ..min lillebror passer rigtig godt på den..
så.... Nostalgi...ja bestemt
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.